برخی از اقداماتی که در بازاریابی صورت می گیرد شامل:
بنابراین می توان از " گروه مهندسی ساختمانی و سرمایه گذاری پایدار " برای بازاریابی در قالب عقد قرارداد تحقیقات و مطالعات بازار برای حصول نتیجه در خصوص موضوعات و سوالات فوق بهره مند شد.
اما آنچه امروزه به عنوان بازاریابی شناخته می شود، شیوه ای از فروش است. بازاریابی می تواند به صورت حضوری یا غیر حضوری انجام گردد. اما آنچه مهم است اینکه بازاریابی باید با تمام قدرت و امکانات موجود صورت گیرد؛ یعنی در یک مقطع زمانی معین و تحقیق شده بازاریابی شروع گردد.
بازاریابی غیر حضوری شامل بازاریابی اینترنتی، ایمیل مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات در صفحات وب و شبکه های مجازی و ارسال پیامک می باشد. به هر حال بازاریابی به هر شکل که مجریان و برنامه ریزان آن تصمیم می گیرند باید بتواند از کمپین تبلیغاتی بسیار مطلوبی برخوردار باشد.
بازاریابی نیاز به برنامه ریزی، مدیریت و برنامه زمانبندی دارد و گرنه نتیجه مورد نظر حاصل نمی گردد و وجوهی کلانی حیف و میل خواهد گردید.